17 Eylül 2012 Pazartesi

Evlilik Yıldönümü




Şunu en baştan belirtmeliyim ki benim için evlilik yıldönümü , sevgililer günü , anneler günü ,babalar günü ,zart günü zurt günü hiçbir önemi yoktur. Sadece ve sadece doğum günlerini önemserim ki içerdiği anlam açısından da bir insanın doğduğu günü kutlamak herhalde o insanın varlığı için en büyük teşekkür demektir. Ne de güzel ne de hoş bir gündür o insan için. .Keza riskleride büyük bir gündür.. Unutulan doğumgünü sendromlarını hepimiz hayatımızda kısmen yaşamışızdır J
Gelelim konumuza; bugün evliliğimizin 2. Yılını doldurduk. Bu iki seneye bir küçük adam sığdırdık. Aramıza kattık onu ve o küçücük adamla kocaman bir adım atmış olduk aile kavramına. Büyüdük , kendimizi aştık belki , olgunlaştık , daha kabul edilebilir baktık hayatta çoğu şeye . Tasarruflarımız değişti , nefes alışlarımız değişti ,uykularımız J değişti ve saymakla bitmek bilmeyen bir çok şey birer birer  değişti ..Tek tek baktığınızda iyi ve kötü anlamda diye ayırabilirim bu değişiklikleri ama genelinde muazzam derecede memnunuz bu değişimlerden. İyi ki değişti ve bu küçük adam iyi ki bizi seçti ve aramıza katıldı..Hem de beklemediğimiz bir anda aniden , birden bire katıldı aramıza ..İlk yavrumuzu düşük sebebi ile kaybetmiştik. Henüz 6 haftalıktı. İlk öğrendiğimizde deliler gibiydik. Bodrum ‘daydık..Aşkın tam kökünde iki kuzgunduk..Ve bir kuzgun yavrusu haberi telefonun ucundaki hastane yetkilisinden geliyordu..Çığlık çığlığa aradık en yakınlarımızı ..Büyüdü coşkumuz ,taştı soluklarımızdan …maalesef tutunamadı o ilk heyecanımız çok fazla..Hemen devamında düşük sonrası yeni doktorumuza kontrollere giderken Tüten aradı ve hamileymişim dedi telefonda..Hiç beklemiyorken Aren ilk merhabasını demişti bile..Bu sefer kocaman bir şey düğümlendi boğazımda..Deli gibi sevinip haykıramadığım bir sevinçle ve sessizce sevindik..Deliler gibi titizlenerek bir 9 ay geçirdik..Tüten 'i bu süreçte çıldırtmadım ya bir daha çıldırtmam J Nihayetinde binlerce kez şükür ki sağlıklı bir küçük adam katıldı aramıza..
Konumuzdan sapmış gibi görünsek te normal olarak  ,evet bugün evlilik yıldönümümüz dostlar..Bu küçük adam her şeyin üzerinde bir kavram bizler için…ve elbette  her ebeveynde olduğu gibi..Ben bu fotoğrafı düşlerken bugün kurduğum o düşün tam içindeyken bir daha dünyaya gelsem yine aynı düşü yaşamak ve yine aynı insanlarla yaşamak isteyeceğime adım kadar eminim..Ve bu günleri önemsemem demek elbette ailemi önemsemiyorum anlamına gelmez..İlla bir hediye , bir yemek değildir bugünü kutlamak demek istediğim..İnancım bu yöndedir sadece..Kutlamadım mı ? elbette kutladım.. sadece prensip olarak kabul etmem..Ama bir tat bir dokunuş her daim ihtiyaçtır insanın rutininde..Ve ben bu rutinin içerisinde yaşadığım tüm bu yüce duygular için önce Tanrıya , sonra sevgilim Tüten ‘ e binlerce kez teşekkür ederim..İyiki varsın benim canım karım ! Nice senelere inşallah , maşallah , tü tü tü tü TütennnnnJ……….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder