2 Mart 2011 Çarşamba

Bir Cinayet , Bir Olay ve Defol Bloggerlar...

Evet sevgili okur DEFOL dediler bize ama işte buralardayız hala!!..Amerika için Almanya için kendi ülkemiz dışında tüm ülkeler için buradayız ama !!..Ve ne ilginçtir ki TÜRKÇE dili ile duruyoruz dünyaya karşı!! Bugüne kadar yapılamayanı yapıyoruz yani !..
Aşağıda iki kare fotoğraf..Olay Yeri Girilemez ! ..Bir cinayet Odakule nin tam ortasında..Cinayeti görenler var ! Ben tam 2 saat sonra gecenin 4 ün de geçiyorum oradan..O tahtaların altı tam maktulun düştüğü yer ..Makineyi zor tutuyorum.. hava soğuk ve pekte dengeli bir halde değilim..İşte bu iki kareyi alıp ev yolunu tutuyorum sabah ezanı ile..

 









Şimdi bakıyorum da bir cinayet yerinden bile bir kare alıyorum öyle yada böyle..İşlenen en büyük suç..İşlendiği yere giremiyorum sadece delillere zarar vermemek için !..Ama görüntü alıyorum ! ..Siz iki maç yayını yapılmışmış diyerek tüm blog sitelerinin kapanmasını talep ediyor ve karşılığında YÜCE YARGI tarafından haklı bulunuyorsunuz..!! Cinayetten daha ağır bir suç işlenmiş ki sizde bizim okuma,yazma ,görme özgürlüklerimizi elimizden alıyorsunuz !!
Fazla uzamasın yoksa hiç duramayacağım..!!.Sizleri bilemem ama ben buralardayım..Elimde fotoğraflarım , kalemim ve hiç bitmeyecek nefesim ile…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder